بررسی کامل هیوندای i10 فیس‌لیفت 2017

بررسی کامل هیوندای i10 فیس‌لیفت 2017

امروز در بررسی هاچبک کوچک کره ای هیوندای i10 مدل 2017 با گاراژ ماشینها همراه باشید. چراکه همسفر شدن با این کوچولوی چشم بادامی لذت بخش خواهد بود.

گاراژ ماشینها - هیوندای i10 از طریق کرمان موتور راه به بازار خودروی کشورمان یافته است. این موضوع بهانه‌ای شده تا برای آشنایی بیشتر با این خودرو و جدیدترین نسخه‌های آن دست به کار شویم. زمان زیادی از فیس‌لیفت فولکس‌واگن آپ نمی‌گذرد. هیوندای نیز به تازگی فیس‌لیفتی را در میانه‌ی عمر i10 روی این خودرو اعمال کرده است. این خودروساز کره‌ای درباره‌ی این خودرو خیلی شلوغ‌کاری نکرده اما به عنوان یکی از خودروهایی که در این کلاس موردعلاقه‌ی ماست کلیت کار چیز بدی نشده است.

هیوندای i10 مدل 2017

تغییرات بیرونی بدنه زیرکانه صورت گرفته و در آن شاهد سپر جلوی جدید با طراحی جدید هیوندای و چراغ‌های روز روشن LED هستیم. ورودی‌های هوای جدید، طراحی جدید رینگ‌ها و پانل پلاستیکی مشکی در سپر عقب دیگر تغییراتی هستند که شاید از وجود آن‌ها باخبر نشوید. هرچند i10 خودرویی کوچک باقی مانده که بیش از اینکه جذاب باشد کارایی در حد وسع خود را دارد.

هیوندای i10 مدل 2017

کل کابین نیز آشنا باقی مانده است البته برخی رنگ‌ها و تریم های جدید وجود دارند. مدل فول SE به‌صورت استاندارد دارای سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه 7 اینچی و سیستم ناوبری، رادیوی DAB، تکنولوژی اپل کارپلی و اندروید اتو و اشتراک 7 ساله رایگان آگاه شدن از ترافیک می‌باشد. تجهیزات این خودرو بیش از هر رقیب دیگری در این کلاس است. کیفیت مواد بکار رفته برای خودرویی با این قیمت بسیار خوب باقی مانده و طراحی آن نیز جذاب است و البته فضای زیادی برای سرنشینان در کابین وجود داشته و حجم صندوق بار نیز زیاد است. مدل‌های فول i10 با تجهیزاتی چون غربیلک فرمان گرم شونده بیش از پیش باعث شگفتی می‌شوند.

هیوندای i10 مدل 2017

هیوندای نیازی به اصلاح پیشرانه‌ی i10 احساس نکرده که همین امر شاید باعث ناامیدی برخی خریداران شود. بدین ترتیب باید از بین پیشرانه‌ی 1 لیتری 65 اسب بخاری یا 4 سیلندر 1.2 لیتری 86 اسب بخاری یکی را انتخاب نمایید. خودروی حاضر در تست دارای پیشرانه‌ی دومی بوده و در بزرگراه‌ها و راه‌های بیرون از شهر انعطاف‌پذیری و گشتاور بالاتری دارد. هرچند این پیشرانه در مقام مقایسه با پیشرانه‌ی 1 لیتری توربوی آپ باید سخت‌تر کار کند.

هیوندای i10 مدل 2017

در بخش شاسی شاهد تغییرات کوچکی هستیم و سیستم تعلیق جدید به همراه فرمان اصلاح شده این خودرو را نسبت به مدل قبلی متمایز نموده‌اند. اینجا راحتی هنوز هم اولویت اول بوده و با اینکه i10 سواری خوبی دارد اما دست اندازهای بد باعث ناراحتی خودرو خواهد شد ولی در کل راحتی خودرو در سطح مناسبی است.

هیوندای i10 مدل 2017

علیرغم فرمان بهبود یافته همچنان درگیرکنندگی یا هیجان هندلینگ i10 کم است. هرچند هنوز هم اکثر خریداران با این مورد مشکلی ندارند. بهای i10 فیس لیفت شده اندکی افزایش یافته و بهای آغازی مدل SE ممتاز 405 پوند بیشتر از قبل است. البته با توجه به بهبود تجهیزات خودرو فکر می‌کنیم که این افزایش بها مناسب بوده و البته قراردادهای تجاری هیوندای همیشه جذاب بوده است.

هیوندای i10 مدل 2017

به‌روزرسانی‌های معتدل هیوندای i10 عملی کافی برای بهبود جایگاه این خودرو در کلاس خود بوده است. قطعاً خودروهای شهری جذاب‌تر و متمایزتری در بازار وجود دارند اما تعداد معدودی از آن‌ها می‌توانند ترکیب راحتی، آسایش و کاربردی بودن i10 را با این بها ارائه کنند. اضافه شدن سیستم اطلاعات سرگرمی جدید و تجهیزات استاندارد زیاد افزایش بهای اندک این خودرو را توجیه می‌کند.

هیوندای i10 مدل 2017

مشخصات هیوندای i10

قیمت: 12800 پوند
پیشرانه: 4 سیلندر 1.2 لیتری
قدرت/گشتاور: 86 اسب بخار/120 نیوتون متر
گیربکس: 5 سرعته ی دستی، دیفرانسیل جلو
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 12.3 ثانیه
حداکثر سرعت: 170 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: 4.9 لیتر در هر صد کیلومتر

سایت هیوندای موتورز

نظرات

تبلیغات

جدیدترین پست ها

کلاسیک ژیان خاطره انگیز در قاب چوبی!
تا به امروز،سیتروئن 2cv یا پدرهمان ژیان خودمان به عنوان یکی از نمادین ترین خودروهای تاریخ صنعت خودرو باقی مانده است.
بیشتر بخوانید
کلاسیک کشف یک فراری دیتونای کلاسیک در ژاپن!
یک دستگاه فراری دیتونای بسیار خاص در یک پارکینگ متروکه در ژاپن پیدا شده است که مدل سال 1969 میلادی است.
بیشتر بخوانید
کلاسیک سفارش یک موستانگ شلبی مدل 1967 توسط یک سعودی
یک شاهزاده سعودی یک دستگاه موستانگ شلبی GT500CR مدل 1967 را به شرکت Classic Recreations سفارش داده است.
بیشتر بخوانید
کلاسیک خودروی پیکان چگونه ایرانی شد؟
پیکان هنوز هم طرفدار دارد اما شاید خیلی ها ندانند که این خودروی نوستالژیک چطور وارد ایران شده است ؛ پس شمارا دعوت به خواندن این مطلب میکنیم.
بیشتر بخوانید
کلاسیک تویوتا کمری دهه هشتادیا چجوری بود
یکی از خودرو هایی که در دهه 80 در رکاب برادر کوچکتر خود کرولا قرار گرفته بود، تویوتا کمری بود که نام و نشانی برای خود در آن سال ها دست و پا کرد.
بیشتر بخوانید
کلاسیک همایش اتومبیل های کلاسیک کلوپ فولکس واگن
نخستین همایش اتومبیل های کلاسیک در سال جدید فعالیت خود را با کلوپ ماشین های فولکس واگن (بیتل) در پیست اتومبیلرانی آزادی در تهران شروع کرد .
بیشتر بخوانید