فروش mvm 110 s تنها با 4 میلیون تومان

فروش mvm 110 s تنها با 4 میلیون تومان

فروش ويژه MVM110 به مدت محدود تنها با ٤ميليون پيش پرداخت و تحويل فوري به همراه هداياي ويژه آغاز شد.


‏‎فروش ويژه MVM110 به مدت محدود تنها با ٤ميليون پيش پرداخت و تحويل فوري به همراه هداياي ويژه آغاز شد.

طراحی ام وی ام 110S توسط شرکت ایتالیایی تورینو انجام گرفته است، در قسمت جلویی چراغ های بیضی درشتی که انگار همیشه در حال تعجب اند و سپری خندان قرار دارد که در کنار یک کاپوت کوتاه و شیشه ای بلند صورت ام وی ام را همواره شاد و خوشحال نشان میدهند!


در قسمت جانبی خطوط بی هدفی به چشم میخورد که با حالت تخم مرغی اتاق هارمونی چندانی پیدا نکرده اما حداقل جلوی سادگی بیش از حد بدنه را گرفته اند. آیینه هایی جانبی هم بدون رنگ می باشند که البته برای یک اتومبیل شهری که هر لحظه در معرض برخورد قرار دارد، ایراد چندان بزرگی محسوب نمیشود؛ ضمن اینکه این آیینه ها با سایر قسمت های مشکی کار شده روی اتومبیل تا حدودی همخوانی دارند.

طراحی داخلی


در داخل اتومبیل نیز با محیطی کوچک و فانتزی مواجه می شویم که با استفاده از تعداد زیادی دایره و نیم دایره با نمای خارجی سازگاری پیدا کرده. کیفیت متریال استفاده شده همانطورکه انتظار میرفت متوسط و همه جای کابین پوشیده از پلاستیک خشک است. پشت غربیلک فرمان بینهایت ساده MVM، نشانگری دیجیتالی قرار دارد که دور موتور را در حاشیه نیم دایره ای خود و سرعت را در قسمت مرکزی اش به نمایش می گذارد.

قدرت موتور
ام وی ام 110 های قدیمی ابتدا با موتور سه سیلندر 0.8 لیتری و پس از مدتی 4 سیلندر 1.1 لیتری ارائه شدند که به ترتیب 51 و 68 اسب بخار قدرت و 70 و 90 نیوتن متر گشتاور تولید می کردند. اما برای 110S یک انجین جدید 3 سیلندر با حجم دقیق 998 سی سی در نظر گرفته شده که با 4 سوپاپ در هر سیلندر و نسبت تراکم 11:1 قادر است قدرت و گشتاوری در حدود موتور های 4 سیلندر 1.1 لیتری قدیمی تولید نماید. یعنی 68 اسب بخار قدرت در دور 6000 و 93 نیوتن متر گشتاور در دور 3500 الی 4500 که این اعداد برای یک بدنه ی 936 کیلویی و همچنین کاربردی که برای این خودرو تعریف شده خیلی هم بد نیست.

پس می توان نتیجه گرفت که پیشرانه ام وی ام 110 اس، نسبت به 110 خالی(!) اندکی بهینه شده است. یک گیرباکس 5 سرعته دستی هم داریم که وظیفه ی انتقال قدرت نه چندان زیاد موتور به چرخ های جلو را به عهده گرفته. البته از اتومبیلی با قدرت مشابه پراید و گشتاور پایین تر و وزن بالاتر (در موتور ارتقاء یافته پراید کمی قویتر شده و 69 اسب قدرت و 106 نیوتن متر گشتاور تولید میکند) نباید توقع شتاب و سرعت چشمگیری داشته باشید اما از نظر توان خروجی نسبت به حجم پیشرانه و استفاده ی بهینه از قدرت خروجی، 110S عملکردی به مراتب بهتر از محصول سایپا دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی


محصول جدید صنایع خودروسازی مدیران از نظر سطح تجهیزات در دو مدل کم آپشن (کامفورتبل Comfortable) و فول (لاکچری Luxury) ارائه می گردد. اتومبیل مورد تست از نوع اول است و از آپشن هایی نظیر: کیسه هوا SRS برای راننده و سرنشین جلوئی، ترمز ضد قفل ABS بهمراه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD ، مه شکن های جلو و عقب، سیستم پخش MP3، نمایشگر مصرف سوخت لحظه ای، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل، چراغ روز (که البته در این اتومبیل از LED خبری نیست و همان مه شکن های جلویی با روشن ماندن دائمی نقش دی لایت را بازی میکنند) و 4 شیشه برقی و ... بهره میبرد.

اما با پرداخت 2 میلیون تومان وجه بیشتر و انتخاب مدل لاکچری، گزینه های بیشتری مثل رینگ های آلومینیومی، گرمکن شیشه عقب، آیینه های برقی، سنسور پارک، بلندگوهای پشتی و برف پاک کن عقب به امکانات فوق اضافه میگردند. خوب ارائه یک اتومبیل با سطح تجهیزات متنوع اصلاً چیز بدی نیست چرا که با این روش کسی پولش را پای آپشنی که از آن استفاده نخواهد کرد هدر نمی دهد و حتی بزرگترین کمپانی های خودروسازی جهان هم محصولاتشان را با امکانات رفاهی متنوع عرضه می نمایند.

تجربه رانندگی
قبل از شروع رانندگی نگاهی به صندوق و صندلی های عقب انداختیم تا ببینیم اوضاع و احوال چگونه است. فضای پای سرنشینان عقبی نسبت به ابعاد (طول 3564، عرض 1620، ارتفاع 1527 میلیمتر) و انتظاری که از این اتومبیل داریم قابل قبول بود و 110 از 206 جای پای بیشتری در اختیارمان گذاشت. شاید بگویید برای اتومبیلی که برای استفاده ی شهری ساخته شده فضای صندوق اهمیت چندانی نخواهد داشت اما 110 جدید دیگر شورش را در آورده و فضایی بسیار محدود در حد یک ساک دستی برای سرنشینان در نظر گرفته است

صندلی ها کاملاً نرم و فرمان نیز عملکرد روانی دارد. علیرغم ابعاد کوچک و شیشه های بزرگ اتومبیل دید برخی قسمت ها چندان مناسب نیست؛ بخصوص در مورد دید عقب که پهنای ستون C و وجود پشت سری های صندلی عقبی، راننده را دست به دامان سنسور پارک خواهد نمود. شعاع گردش اتومبیل بسیار خوب است و این ویژگی دور زدن در معابر تنگ و شلوغ شهری را تسهیل خواهد نمود؛ ترمز ها که در جلو دیسکی، عقب کاسه ای و مجهز به ABS و EBD هستند عملکرد متوسطی از خود نشان میدهند که تا حدودی با توانایی های حرکتی اتومبیل همخوانی دارد اما با این حال بهتر است اندکی هم محتاط باشید.


شاید مهم ترین برگ برنده ی ام وی ام 110S در مقابل رقیبان مصرف سوخت مناسبش باشد که با مصرفی در حدود 4.2 الی 5 لیتر در هر صد کیلومتر میتواند صرفه جویی زیادی در هزینه های سواری ایجاد کند. بخصوص که جدیداً زمزمه های ناخوشایندی از افزایش مجدد قیمت سوخت به گوش میرسد. ام وی ام 110S اتومبیلی با ظاهر جدید، مصرف سوخت بهینه و عملکردی کارآمد در شهر است که میتواند به خوبی برای یک خانم و یا به عنوان ماشین دوم برای خانواده انجام وظیفه نماید. در واقع با توجه به افزایش روز افزون رانندگان خانم و همچنین معضل ترافیک و قیمت سوخت این قبیل خودروها پتانسیل بالایی نیز برای فروش دارند.

نظرات

آخرین ویدئو ها

به کانال تلگرامی گاراژ ماشینها بپیوندید