علت اختلاف قیمت بازار و کارخانه

علت اختلاف قیمت بازار و کارخانه

معاون بازاریابی ایرانخودرو علت اختلاف قیمت بازار و کارخانه را افزایش تقاضای محصولات ایران خودرو دانست و گفت: امسال انواع تولیدات ایران خودرو با مدل سال ۹۶ عرضه می شود.

مصطفی خان کرمی با تاکید بر این که تغییر مدل محصولات در این زمان از سال بی سابقه است، گفت: این اقدام موجب افزایش رضایت مشتریان و همچنین ایجاد زمینه‌های شفافیت و یکپارچگی داده های اطلاعاتی خودرو و مدل در سیستم ناجا و شرکت های خودروساز شده است.

وی رشد بی سابقه ثبت نام در روش های پیش فروش را نشان دهنده اعتماد مشتریان به ایران خودرو و استقبال آنان از انواع محصولات این شرکت دانست و با اعلام رشد ۳۴ درصدی تولید محصولات مختلف در سال جاری اظهار کرد: امسال در فروش محصولات نیز رشد ۴۰ درصدی را تجربه کرده ایم.

خان کرمی رشد تولید و عرضه مناسب محصولات، محدود شدن موجودی محصول در پارکینگ و استقبال مشتریان وفادار از طرح های مشارکت در تولید را نشان دهنده رونق خودروسازی به عنوان پیشران اقتصاد کشور دانست و گفت: سه ستاره شدن محصولات تولیدی رانا، گروه پژو ۲۰۶ و هایما و برنامه ریزی برای ارتقای کیفی  تمامی محصولات، حاصل توجه ویژه به مقوله کیفیت در ایران خودرو است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: ایران خودرو خود را متعهد به پاسخگویی و احترام به نظرات ارزشمند مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان می داند. خان‌کرمی اجرای شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری را زمینه ساز خودرو دار شدن گروه های مختلف درآمدی عنوان و تاکید کرد: با این که مجوز افزایش قیمت از سوی شورای رقابت صادر شده بود، ایران خودرو برای حفظ شرایط بازار اقدامی برای کلیه محصولات انجام نداد.

وی درباره روش های فروش گفت: عرضه محصولات ایران خودرو به روش های پیش فروش، فروش فوری با شرایط نقد و در برخی موارد به صورت نقدی و اعتباری انجام می شود.

خان کرمی افزود: این روش ها از طریق شبکه گسترده نمایندگی های ایران خودرو در سراسر کشور و همچنین پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو در دسترس عموم شهروندان قرار دارد.

معاون فروش ایران خودرو ادامه داد: محدود شدن برخی روش ها مانند نقد و اعتباری به شبکه نمایندگی ها به جای پایگاه اینترنتی به دلیل ماهیت این قراردادها و لزوم اعتبار سنجی دریافت چک و مدارک مرتبط با روش پیش بینی شده است. وی افزود: ایران خودرو به دنبال افزایش کیفیت در فرآیند تامین و تولید بوده و از روش های متنوع فروش برای رضایت مشتریان استفاده می کند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اظهار امیدواری کرد: با اجرای رویکردهای درست از تاثیر نوسانات مقطعی قیمت در زنجیره تامین جلوگیری کرده و تعهدات خود را به موقع انجام دهیم

نظرات

آخرین ویدئو ها