هوندا آکورد 2018 رسماً معرفی شد

هوندا آکورد 2018 رسماً معرفی شد

هوندا پس از انتشار یک پیش نمایش در ماه گذشته که تحت پوشش گروه گاراژ ماشین ها قرار گرفت، رسما از هوندا آکورد 2018 رونمایی کرد.

هوندا پس از انتشار یک پیش نمایش در ماه گذشته که تحت پوشش گروه گاراژ ماشین ها قرار گرفت، رسما از هوندا آکورد 2018 رونمایی کرد. برای فروش هوندا آکورد با قدرت و سرعت بیشتر در پاییز سال جاری، طراحان هوندا دوباره دست بکار شده‌اند و تغییرات بسیار زیادی بر روی سدان هوندا آکورد پیاده کرده‌اند تا مجوز ورود به یک نسل جدید را دریافت کند.

هوندا آکورد 2018

در این بین گفتنی است که طراحان هوندا برای نسل جدید "آکورد" از چراغ‌های پیشانی جدید و باریک‌تر از قبل، جلوپنجره بزرگ‌تر و یکپارچه که در مجموع یک ورودی هوای بزرگ بدست آمده است، مجموعه سپر کاملا جدید و همچنین از یک کاپوت جدید بر روی موتور استفاده کرده‌اند که نسبت به گذشته دارای حجم کمتری است، اما به نظر می‌رسد که طراحی آن آیرودینامیکی‌تر شده باشد.

هوندا آکورد 2018

تغییرات هوندا آکورد نسل جدید به همینجا ختم نمی‌شود، بلکه بدنه خودرو نسبت به گذشته تغییر کرده است و حالا شاهد طراحی چراغ‌های جدید و همچنین طراحی خروجی‌های اگزوز کرومی رنگ ذوزنقه‌ای شکل در دو طرف سپر هستیم که باعث شده این خودروی سدان هوندا چه در نمای جلو و چه در نمای عقب جذاب به نظر برسد، اما از همه مهم‌تر می‌تواند ویژگی‌های جدید این خودرو در داخل کابین باشد.

هوندا آکورد 2018


ظاهر بیرونی اتومبیل شاید تغییرات فیزیکی بسیار بزرگی دریافت نکرده باشد و در نگاه اول شبیه به نسل قبل هوندا آکورد به نظر برسد، اما در داخل کابین شاهد یک طراحی کاملا جدید و متفاوت نسبت به مدل‌های قبل هستیم که در این بین می‌توان به یک غربیلک فرمان جدید و جذاب‌تر، تزیینات کرومی رنگ در داخل کابین، صفحه نمایشگر جدید 8 اینچی در بالای کنسول مرکزی، طراحی جدید برای پنل درب‌ها و یک کنسول مرکزی خلوت نسبت به مدل‌های قبل اشاره داشت که حالا بیشتر کلیدهای آن به صفحه نمایشگر 8 اینچی خودرو منتقل شده و تنها شاهد کلیدهای سیستم تهویه اتاق بر روی کنسول مرکزی هستیم که یک طراحی جدید به خود گرفته‌اند. 

هوندا آکورد 2018

با تغییر سایز بدنه اتومبیل هم شاهد فضای بیشتر برای سرنشینان عقب هستیم، بویژه ارتفاع سقف کابین برای سرنشینان عقب که حالا برای راحتی و حمایت بیشتر از آنان بلندتر از مدل‌های قبل ساخته شده است که البته دلیل آن کاهش یافتن ارتفاع صندلی ها است وگرنه ارتفاع کلی خودرو کوتاه تر شده است. هرچند در این بین فاصله بین دو محور اتومبیل نیز حدود 50 میلی متر نسبت به مدل‌های قبلی بیشتر شده است تا فضای پای سرنشینان عقب بیشتر شود.

هوندا آکورد 2018

برای بخش فنی اتومبیل هم پیشرانه متنوع در نظر گرفته شده است که بر روی مدل پایه از یک پیشرانه توربوشارژر 1.5 لیتری چهار سیلندر با توان خروجی 192 اسب بخاری استفاده خواهد شد که با کمک گرفتن از یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا جعبه دنده اتوماتیک CVT، می‌تواند حداکثر 260 نیوتن متر گشتاور به سمت چرخ‌های اتومبیل ارسال کند.

هوندا آکورد 2018

منبع :سایت رسمی هوندا

نظرات

تبلیغات

جدیدترین پست ها

اخبار روز سهمیه بندی بنزین جدی است
در پی مخالفت اکثریت نمایندگان مجلس با افزایش قیمت بنزین به ۱۵۰۰ تومان و اصرار دولت بر تغییر قیمت، پیشنهاد سهمیه بندی بنزین و فروش دونرخی آن در سال آینده با تأکید رئیس مجلس، مطرح شده است.
بیشتر بخوانید
اخبار روز پراید و تیبا، هفته‌ی آینده تعیین تکلیف می‌شوند
زیان انباشته سایپا، خروج خودروهای غیر استاندارد از خطوط تولید و زمان اجرایی شدن قرارداد با شرکای خارجی سؤالاتی بود که روز گذشته در نشستی مطبوعاتی از مدیرعامل سایپا پرسیده شد.
بیشتر بخوانید
اخبار روز نقل و انتقال خودرو در دفاتر رسمی الزامی نیست
یکی از اعضای کانون وکلای دادگستری تهران از عدم لزوم ثبت نقل و انتقال خودرو در دفاتر اسناد رسمی گفت و اعلام کرد انتقال در راهنمایی و رانندگی با کارت سبز خودرو کافی است و این کارت به‌عنوان سند رسمی خودرو شناخته می‌شود.
بیشتر بخوانید
طراحی و رندر آپیس؛ رندر مفهومی از لامبورگینی آینده
یک طراح و هنرمند صنعتی، طرحی مفهومی با نام ابرخودروی لامبورگینی آپیس منتشر کرده که مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است.
بیشتر بخوانید
اخبار روز سرمایه‌گذاری سنگین بی‌ ام‌ و در تولید باتری و پیشرانه برقی
گروه خودروسازی بی‌ام‌و اعلام کرد، ۲۳۷ میلیون دلار به سرمایه‌گذاری خود در زمینه ساخت مرکز تخصصی سلول‌های باتری در مونیخ آلمان، اضافه می‌کند.
بیشتر بخوانید
اخبار روز پشت فرمان بی ام و M5 در سرعت ۳۰۷ کیلومتر بر ساعت
اعضای گروه اتوتاپ در یک ویدئوی دیدنی، به‌تازگی خودروی بی‌ام‌و M5 F10 تقویت شده را در بزرگ‌راه‌های آلمان مورد تست قرار داده و توانسته‌اند به سرعت ۳۰۷ کیلومتر بر ساعت رسیده‌اند.
بیشتر بخوانید